neděle 22. května 2016

Bagrování jámy na kořenovku, položení nádrže na základovou desku

Dnes jsem celý den bagroval jámu na kořenovku, ve svahu to nebylo pro mě jednoduché a měl jsem co dělat, abych se obrnil trpělivostí a odvahou se do toho pustit. Po několika měsících jsem s nakladačem natolik sžil, že jsem mohl mu důvěřovat a nebát zkusit jít na vlastní pěst než pronajmout velký bagr (není jednoduché ho sem dostat - málo místa) a když mám bagříka, proč zbytečně platit velku sumu za bagrování? Navíc si mohu udělat vše podle mého gusta a pěkně v poklidu - žádný spěch a rychlé rozhodování - jak a proč to udělat.
Den byl skoro tropický, takže bagříku dalo pěkně zabrat a bohužel z podkopu pomalu začíná téct olej, opět bude potřeba přetěsnit hydraulický válec. Zjistil jsem totiž, že nejlíp se bagruje ráno a večer, kdy není takové teplo, pak toho moc nekape. Ono stačí dolít olej a je to. Přetěsnění budu řešit později, až bude kořenovka hotová. Během dne jsem musel základovou desku několikrát pokropit, aby rychle na sluníčku neseschla a pomalu vytvrdla. Bagrování ve svahu nakonec šlo bez problému, překvapivě, chce to nápad a dobře promyšlený plán. Pařez v průměru metr jsem odbagroval a odvezl k sousedovi (na jeho souhlas samozřejmě).
K večeru jsem se rozhodl nádrž položit na desku, poprosil jsem kamaráda Ondřeje, aby přijel k nám pomoct. Měl jsem v plánu pomocí nakladače a vidle nádrž zvednout a položit ji. Ondra jako vždy přivezl velkou tyč a řetězy. Vidle je krátká, tak jsme museli prodloužit pomocí tyče. Nádrž jsme bez problému položili a po něm následoval příjemný pocit z dobře vykonané práce.











Žádné komentáře:

Okomentovat