sobota 7. května 2016

Bagrování kanalizace pro odvod vody ze sklepa

Včera ráno jsem odvezl velkou lžíci v kufru auta k bráchovi mé přítelkyně, který má doma svářečku. Večer nebo zítra zkusíme spolu svařit ulomený držák zubu. Též jsem sháněl ložisko do oka hydraulického válce nakladače, ten původní se prostě vysypal, pomohl mi strýček Google a v Turnově nebyl problém se stavit v obchodě Peva spoj kde měli skladem a nebylo nutné objednat.
Jelikož jsem si vzal dovolenou, rozhodl jsem si udělat odpočinek na létání, s kluky jsme byli na Zvičině, kde jsem na 2 pokusy sletěl z kopce, jen jednomu z několika pilotů se podařilo vyzvednout a odletět do Děčína. Snad někdy příště.
Dnes ráno jsme s Haničkou postavili trampolínu, poté po dopolední siestě s kávou jsem zamířil k Martinovi, kde jsme společnými silami dali do pořádku urvaný zub lžíce. Zkusil jsem jeho svářečku a fakt se s ní dobře svařuje (a nejen, také se dá autogenem řezat kov o tloušťce 1cm).
Po obědě jsem se pustil do bagrování kanalizace, tj. bylo potřeba u základu baráku ještě výkop snížit, z původních 2.3m na 3m a pokusit ze sklepa prorazit otvor v délce 1m. Řeknu Vám, že to byly trošku nervy najít správnou skulinku, abych ze strany sklepa strefil na výkop zvenku. Ve sklepě jsem hodinu dvě zápolil s podlouhou lopatou a úzkou mezerou. Stále jsem v proražení hledal světlo na konci tunelu až najednou jsem vykřikl hlasité hurá. Mamka musela přiběhnout do sklepa, aby se divila, co tak křičím radostí. Tunel byl po velké boji konečně proražen! Jaká nesmírná úleva, tolik práce, dřinu a potu. Zbytek dne jsem kousek dobagroval až jsem zjistil, že z jedné trubky podkopu začala téct olej, takže další prkotina s výměnou trubky - no co, nějak si s tím poradím. Večer jsem ještě stihl dotmelovat strop základní složkou, už aby to bylo.










Žádné komentáře:

Okomentovat