sobota 14. května 2016

Strop v chodbě a bagrování na kanalizaci

Včera jsem byl s vozíkem v Trutnově vyzvednout objednané radiátory (ve tvaru žebříku do koupelny a klasický do pokoje). Mamka chtěla v barvě jasmínu, takže se muselo objednat do výroby přímo v Koralux. Výroba trvala cca 4 týdny. Kromě toho jsem koupil i měděné trubky v celkové délce 15m. Odpoledne jsem začal dělat strop v malé chodbě (mezi WC, koupelnou a kuchyní), opět namontovat profily a sádrokarton. V koupelně jsem přebrousil základní tmel a nanesl finální tmel.
Dnes jsem pustil do bagrování kanalizace od sklepa ke garáži, bagrování šlo dobře nebýt velkého kamene, s nímž nešlo lžící pohnout. Musel jsem vzít pomocníka-sbíječku, abych velký balvan rozsekal na kusy a mohl pokračovat dále. Vybagroval jsem cca 14 metrů, dál kvůli velkému sklonu jsem nemohl pokračovat - hrozí nebezpečí naklánění nakladače. Budu muset se domluvit s panem Valentou, který má minibagřík vhodný do velkého sklonu (se dvěma pohyblivými nohami). Večer jsem opět pokračoval v dokončení tmelení na chodbě.









Žádné komentáře:

Okomentovat