pondělí 9. května 2016

Včerejší pochod a dnešní oprava podkopu

Včera jsme s Haničkou na den svátku absolvovali dálkový pochod z Ještědu na Kozákov v délce 40km, bylo hezky a větrno, tak to byl velmi příjemný odpočinkový den. I když jsme museli jít stále proti větru :-) Nějaké fotky jsou na tomto odkazu.
Dnes jsem musel urgentně opravit podkop, jak jsem minule psal, z jedné trubky začala kapat (stříkat) olej a bylo nutné vyměnit. Ze začátku matice nechtěla povolit, ale pomocí dlouhého násadu jsem přece povolil. Trubku jsem odvezl do Lomnice do firmy Schrama, kde na druhý den udělají přesnou kopii a nestojí toho moc.
Kromě toho jsem po zimě zprovoznil travní traktůrek (bylo potřeba dát nové kolíky na nože) a louku okolo baráku jsem posekal. Večer jsem stihl ještě v koupelně nanést finální tmel, abych příští víkend mohl dobrousit.


Žádné komentáře:

Okomentovat