pondělí 2. května 2016

Montáž parapetu, odpojení topení, dokončení stropu v koupelně a opět bagrování

V plánu na dnešek bylo odpojení topení od kotle směrem do koupelny ve stropě. Nejdříve jsem vypustil vodu z kotle, bruskou jsem trubku rozřízl a poté jsem mohl na strop dát poslední sádrokarton v koupelně. Poté přišel Bohouš, aby jsme společnými silami dali vnitřní parapet k oknu, přilepili jsme pomocí nízko expanzní pěny. Šlo to nám pěkně. Po obědě jsem zajel do Lomnice pro naftu a zátku na uzavření topení, bude fungovat jen druhá půlka topení kvůli ohřívání vody v bojleru a také je potřeba po zabetonování podlahového vytápění pomalu pustit teplou vodu, aby beton dobře uzrál a nedošlo k pnutí v pozdější fázi. Nám to doporučila jedna firma, co pokládá dřevěné parkety určené na podlahové vytápění. Dát zátky do trubek byla malá maličkost, následovalo opět napuštění vody do kotle. Poté jsem pokračoval v bagrování, musel jsem snížit terén, abych mohl níž bagrovat kanalizaci. Podkop dosáhne do hloubky 2,5m, níž nejde, jediné řešení je snížit terén. Držte palce, snad to dopadne dobře. Největší perlička bylo vykopání základů terasy, někdy beton váží přes 1 tunu a to je silné kafe. Motykou bych se nikam nedostal to spíš dynamitem :-D
Ještě večer jsem stihl v koupelně instalovat rohové pásky do stropu, až v půl desáté večer jsem zabalil a odjel do Kvítkovic, zítra musím do Prahy. Konečně si budu moct fyzicky odpočinout.







Žádné komentáře:

Okomentovat