pátek 27. května 2016

Dovoz kameniva, betonování základové desky na pulzní šachtu

Včera jsem z Prahy přivezl IBC kontejner na 1000 litrů, bude se hodit až budu betonovat podlahu. Na dnešek jsem domluvil s panem Chuchlíkem, že přivezou kamenivo na kořenovku, bylo potřeba přivézt 20m3 štěrku 2/4 a 8m3 kačírku 8/16. Celkem asi 42 tun, což je dost, odhaduji, že přivezou 4x. Hned ráno přivezli štěrk 2/4, před vysypáním na zem jsem dal nějaké plechy a plachtu. Druhou várku přivezli za hodinu a po poledni přijeli 2 nakladáky, bez problému a kluci byli šikovní.
Odpoledne jsem začal betonovat základovou desku o rozměru 1.1m x 1.1m na pulzní šachtu, nic nenáročného. Na hlínu jsme naházeli kameny a poté asi 3-4 kolečka cementu. Za hodinu to bylo hotové. Kromě toho jsem stihl zajet do Jičína objednat polystyrén na podlahové topení (EPS) a koupil jsem rovnou pár pytlů cementu i když už jsem měl cestu tam. 




Žádné komentáře:

Okomentovat