sobota 21. května 2016

Betonování základové desky

Dnes bylo v plánu betonování základové desky na nádrž septiku, nejdřív jsem musel za stodolou vyndat starou kari síť jež byl několik let zarostlý malými stromky, musel jsem motorovou pilou stromky vykácet a síť bruskou nařezat na požadovaný rozměr. To zabralo skoro celé dopoledne, po obědě jsem na jámu navozil kamenivo (2-4mm) a okolo jámy jsem zarovnal velkými kameny. Přes jámu jsem dal dvě silné fošny, po namíchání betonu jsem míchačkou popojel po té fošně a doprostřed jámy jsem beton vyklopil. Spotřeboval jsem cca 11 pytlů cementu s vyšší pevností 42,5. Dle projektu jsem udělal beton s tloušťkou 15cm, to je potřeba, jelikož nádrž bude vážit cca 5 tun a to je sakra dost znát. Stihli jsme to akorát do večera do západu slunce.








1 komentář:

  1. Pěkná práce, toto mě začátkem příštího roku také čeká. Upřímně jsem celkem zvědavý jak to dopadne. S betonováním moc zkušeností nemám. Naštěstí mi s tím ale bude pomáhat několik známých, kteří ano, tak díky tomu jsem klidnější. Co se samotného betonu týče, tak nakonec jsem zvolil jednu směs od Baumitu. Ta je prý pro tento účel nejvhodnější.

    OdpovědětVymazat