neděle 29. května 2016

Bagrování kanalizace a odvoz bahna

Po včerejší bouřce byl na dnešek v plánu bagrování kanalizace (pro odvod vody ze sklepa) v prudkém svahu. Jelikož mým nakladačem to nešlo, objednal jsem malého bagříka u pana Valenty. Za 2 a půl hodiny měl cca 15 metrů odbagrováno (až ke skruži u garáže). Cena přijatelná a byl jsem nadmíru spokojen. Poté jsem s Haničkou jel do Rubusu pro pětimetrové trubky, jelikož je země podmáčená, hrozilo u velké valy zřícení do kanalizace, musel jsem neprodleně první pětimetrový úsek položit a zasypat hlínou. Poté jsem musel v místě kabelovky vykopat ručně, to bylo za hodinu hotové. Zbytek dne jsme věnovali odvozu bahna z nádrže, aby se co nejdříve vysušilo a u betonového skruže u garáže jsem udělal otvor (pomocí sbíječky a brusky). Velmi nabitý den.



Žádné komentáře:

Okomentovat