pondělí 28. března 2016

Den české státnosti - opět v akci

Jako vždy, když je nějaký volný den, musí se ho naplno využít. Dopoledne jsem pokračoval v montáži 2 velkých sádrokartonů včetně malých drobností okolo. Po obědě jsem se rozhodl začít likvidovat linoleum v pokoji mojí sestry, pod ním byly staré noviny z 70 let. aspoň chvilku jsem si přečetl nějaké novinky z roku 1975, zajímavé články. Pak jsem udělal analýzu staré podlahy, zjistil jsem, že je tam jen 1.5-2cm betonu a zbytek škvára, což bourání bude jednodušší než jsem předpokládal. Uvidíme, co se skrývá dále pod škvárou, zdali tam bude hlína nebo beton, nechám se překvapit. Kolem 15h jsme s mamkou, Akimem a Jimníkem vyrazili do lesa, aby jsme zlikvidovali 3 padlé kmeny. Pro úsporu času jsem se rozhodl všechny kmeny odtáhnout přes kopec až k našemu baráku - rychlejší cesta než rozřezat a odvozit na káru. Jeden kmen v průměru 35cm jsem musel vejpůlit, aby zbytečně Jimníka moc netrápil. Země byla suchá a Jimník byl dnes hodný, je to takový pracant a univerzální pomocník.









Žádné komentáře:

Okomentovat