středa 16. března 2016

Vysekání a omítání okolo okna

V pondělí k večeru se byl stavit zedník, aby mi pomohl poradit, jak správně omítat okolo oken a jaký je správný postup. Na včerejšek a dnešek jsem naplánoval osekání okolo okna, samozřejmě jsem musel na okna nalepit fólii přes speciální lepící pásku určené na okna (dostal jsem od firmy Agát), aby se nepoškodil lak na okně. V první patře bylo potřeba na bočních stranách osekat cca 5-8cm omítky, aby se udělala nová omítka (z půlených cihel), dal jsem si záležet a práce mi šla pomalu, abych nepoškodil okna. Dolní okna nebylo třeba osekat, jelikož tam to vyšlo akorát (byly tam starší okna, které se otvíraly ven). Na odpoledne jsem měl v plánu jet do LB, kde jsem měl schůzi s obchodníkem ohledně podlahového vytápění. Konzultace dopadla výborně, probírali jsme detaily ohledně zapojení do akumulační nádrže a jak se bude instalovat podlahové vytápění. K tomu budu mít výkres instalace - rozhodl jsem se, že se do toho pustím sám.
Dnes k večeru přijel zedník a společnými silami jsme do toho pustili, moje práce byla namíchat multibat, zedník mezitím nalepil polystyrén na horní část okenního otvoru, na boční straně se dávaly půlené cihly. Měl jsem fofr, abych stíhal ručně umíchat multibat na vrtačce, včas dodat maltu a cihly zedníkovi. Zítra zbytek dokončíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat