neděle 13. března 2016

Posila pro stěhování a dokončení bourání zbývajících oken

Po včerejším flámu u Kučíra, kde po pozdějším příchodu Bubáka jsme vypili 6 lahví vína, začal nový den, no co budu povídat, trošku jsem něco v sobě měl a bylo mi trošku ouvej :-) Kučíra jsem poprosil o pomoc, slíbil, že dopoledne přijede do Svojku mi pomoct odnést 15 kusů sádrokartonu o rozměru 1250x2000 z vozíku do baráku, zároveň jsme také na vozík naložili velkou postel mé ségry. V plánu je podřezávání půlky baráku, proto je třeba stěhovat velkou místnost v druhé části baráku a v přízemí. S Kučírem jsme byli jako Pat a Mat :-)
Kolem oběda na mě spadla únava, tak jsem si šel lehnout, hodina spánku mi pomohla a hned po obědě jsem pokračoval ve sbourání zbývajících 2 oken v první patře.

Žádné komentáře:

Okomentovat