pondělí 14. března 2016

Výměna oken - 1.etapa

Ode dneška mám týden dovolenou, zaprvé kvůli pěknému počasí, zadruhé kvůli hromadu práce, které potřebuji co nejdříve dodělat a zatřetí se mi zachtělo neustále pracovat na baráku :-) Ráno se udělalo hezky a hlavně země přes noc zmrzla, takže ideální na výjezd do kopce s novými okny. Schválně jsem to naplánoval na tento den, aby se nemuselo nosit nová okna do kopce. Přivstal jsem si kolem šesté hodiny, abych stihl včas sundat všechny 4 okna, šlo to raz dva. Bylo potřeba ještě okenní otvory začistit a připravit na instalaci nových oken. Po osmé hodině přijela červená dodávka, navedl jsem na cestu přes chalupu Sekavových neb u sousedky je 10 centimetrové bahno. Bez problému vyjeli, technici nejdříve vyndali okna z auta a já jsem mezitím dodělával začištění. Montáž proběhla v poklidu, byli příjemní a dělali i pečlivě. V poledne byli s montáží hotovi, při kontrole jsem našel u jednoho okna malou důlku u těsnění a jeden malý škrábanec, to je pro mě úspěch. Slíbil, že dodá malou lahvinku na opravu laku a příště izolaci opraví. Byl jsem spokojený a mohu tuto firmu doporučit. Okna vypadají hezky a jsou pěkně zpracované do detailu.
Odpoledne jsem úklízel zbytky oken - nařezal jsem na cirkulárce staré okenní rámy, akorát nám došlo dřevo, takže přišlo vhod. Poté jsme s mamkou odvezli postele do Staré Paky na uskladnění (u tety Lídy) a vyzvednout v zásilkovně balík s LED světly. Večer jsem dodělával větrání pro WC a koupelnu, jelikož zedník při štukování poničil AL trubky. Bylo jednodušší vyměnit na plastové trubky o průměru 125mm. Vcelku nabitý den.






Žádné komentáře:

Okomentovat