pátek 25. března 2016

Instalace profilů na toaletě a koupelně

Včera jsem vezl pro Elenku z Prahy dětský vyklápěcí stolek včetně skříně, dostane ho k narozeninám. Odpoledne jsem za pěkného počasí porazil pár smrků u garáže z důvodu, že byl moc velký, zbytečně tlačil na opěrnou zídku a dělal stín na střechu garáže (pomalu se tam začaly tvořit mechy). Večer jsem začal montovat profily na toaletě.
Dnes v den svátku jsem začal montovat sádrokarton do toalety včetně zapojení elektriky na ventilátor a stropní led světlo (určené přímo do sádrokartonu). Též jsem tmelil a do rohu jsem vyzkoušel novou metodu s výztužnou páskou EasyFlex Pro - doporučuji. Lepší než tmelit mezeru mezi sádrokartonem a stěnou, časem se stejně popraská, silikon stejně nepomůže (malá životnost). Odpoledne jsem pokračoval s montáží příčky do koupelny. Než jsem vyměřil horizontální linií, zjistil jsem, že vybouraná díra pro odvod vzduchu přes ventilátor nebude stačit. Strop je křivý a na druhé straně mi vychází 2cm (příčka má na výšku 3cm). Bude se muset díra posunout o 2cm, naštěstí se jednalo o omítku, jelikož díra uvnitř byla větší než průměr ventilátoru (125mm). Takže odpadla pracná práce s dalším vysekáním díry dlouhé 70cm. Naštěstí práce pěkně odsejpala a nebyly žádné potíže.




Žádné komentáře:

Okomentovat