pondělí 21. března 2016

Stěhování nábytku v přízemí

Předevčírem jsem půlku dne strávil štukováním okolo okna, dělám to prvně, tak proto některé úkony musím naučit dělat, ale v další fázi okna to půjde rychleji. Po obědě jsem zašel k sousedovi zedníkovi poprosit o zapůjčení dlouhé vodováhy (2 metry) na upevnění UD profilů ke třmenům pomocí šroubů, na které jsme dělali s mamkou zbytek dne. Šlo to dobře, akorát jsme museli dávat pozor, aby jsme ze štaflí nespadli. Je to pracná práce, ale ve finále bude strop pěkně v jedné rovině. Použití laseru se vyplatilo.
Včera přijeli další pomocníci (Lenka s Pepou), tak přišlo na řadu stěhování nábytku z Lenčiny pokoje, protože začátkem dubna je v plánu prořezávání zbývající půlky baráku. Od tety Lídy jsme měli zapůjčené popruhy na stěhování, výborná pomůcka, pokud je potřeba přenést velkou skříň s váhou více než 50 kg. Zbytek dne jsem řešil víceméně důležité věci, kam uskladnit věci apod a také jsem pokračoval v práci na stropu.
Dnes jsem vytáhl velkou cirkulárku a dořezal jsem poslední kusy okenních rámů, aby jsme stihli letos ještě spálit a konečně jsem dokončil montáž příček. V brzké době budeme dávat sádrokarton, už aby to bylo.





Žádné komentáře:

Okomentovat