neděle 6. března 2016

Štukování a bourání části podlahy

Předevčírem a včera jsem po delší pauze začal se štukováním omítky pro kuchyň nad obklady. Vcelku pohodová práce, u komína jsem si s rohy dal záležet a vyplatilo se to. Mezitím jsem dělal drobné práce pro chod domácnosti. Dnes ráno jsem začal v pokoji bourat část staré podlahy, jež o 2 cm trčel než ostatní. Původně jsem chtěl na to vykašlat, ale po 3 měsících se betonová podlaha začala hodně drolit což jsem z toho neměl radost. Slovo dalo a vzal jsem sbíječku, po dvouhodinové sekání jsem mohl začít míchat beton na kolečku (míchačku jsem nechtěl vytahovat) a vybetonovat plochu (asi 4m2). Víkend pěkně utekl a jsem rád, že jsem mohl fyzicky něco dělat. Už je na čase brzy dělat strop a podlahové vytápění.



Žádné komentáře:

Okomentovat