sobota 12. března 2016

Částečné bourání čtyř oken

Ráno jsem jel do Horka u Staré Paky, kde jsem se sešel se spolužákem Leošem Zikešem, ten má firmu na podlahy. Potřeboval jsem s ním prokonzultovat ohledně dřevěných prken na podlahové topení, dozveděl jsem spousty zajímavých věcí. Možná u něj objednám dřevěná prkna včetně práce, vychází to levně než nákup v Praze bez práce.
Na dnešek je naplánováno bourání 4 oken, 2 okna v přízemí, kde bude bydlet maminka a 2 okna v prvním patře, hned pod místností, kde právě se dělá rekonstrukce. Rozhodli jsme se rekonstrukci okna rozdělit na dvě etapy z důvodu, že najednou nelze stíhat a v prvním patře, kde bude velký obývák, se bude ještě bourat, tak je zbytečné nová okna nechat prášit. Nahoře ve dvou pokojích se nebude bourat, pouze se vymauje, vymění se radiátor topení a přebrousí se dřevěná podlaha. Navíc je dobré vyměnit okna v jedné stěně, protože paní z firmy Agát mi upozornila, že může dojít k mírné odlišnosti odstínu barev, pokud se okna vyrábí v rozmezí půl roku.
Rám okna jsem vysekal do půlky (jsou to špaletová okna) aby venkovní okna zůstala a vysekal jsem cca 2-3 cm okolo okenního rámu. Původně jsem myslel, že to bude velmi pracná záležitost, ale s dobrým nářadím to šlo raz dva.
Práci jsem skončil brzy, jelikož jsem měl v plánu navštívit Kučíra na degustaci vína a kde jsem čekal na příjezd Haničky z Prahy, kde byla celý den ve škole.
Od něj jsem převzal novou akumulační vrtačku Ryobi z firmy Garland. Moje první aku vrtačka :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat