pátek 18. března 2016

Instalace profilů na sádrokarton

Včera ráno jsem začal s instalací příček do stropu, nejdříve bylo potřeba nainstalovat UD profily podél obvodových stěn, na které se pak přidělají CD profily, které budou zavěšeny na stavěcích třemenech. Tato práce mě začala bavit a řekl bych, že je to asi ze všech nejhezší práce. Stačí k tomu aku vrtačka, kladivo, metr, tužku, klasické kleště, pilku na kov, v podstatě je to hobby práce. Kolem 16 hodiny přišel zedník, aby jsme po zbytek dne dodělali omítku okolo oken. Za 2 večery jsme to měli hotové.
Dnes jsem pustil nejen do instalací UD ale i CD profilů, šlo to hezky. Když jsem prvně pomocí laseru měřil horizontální linku, překvapilo mě, že strop na obou stranách je křivý o 6cm. Dřív se takto dělalo a vůbec jsem neměl o tom ponětí. Odpoledne se tu stavil pan obchodce z firmy Vips gas, aby jsme doladili detaily ohledně podlahového vytápění. Dal mi dosti užitečné rady, třeba to, že delší dobu jsem se trápil, jak bude řešena trubka z kotelny přes koupelnu, malou chodbu a půmetrové schody k velké chodbě, kde bude rozvaděč. Přes schody jsem nenašel řešení, jak to udělat (i přes izolaci), nakonec při diskusi jsme dostali nápad - stačí provrtat přes 70cm zídku z kotelny do "boudoucí" sauny a v podlaze vést přes chodbu k rozvaděči. Je zajímavé, že je třeba s více lidma (co tomu rozumějí) konzultovat a nápad je hned na světě :-)
Ještě jedno malé potěšení, když jsem pomocí aku vrtačky dával profily dohromady, měl jsem v kapse šrouby, které jsem postupně vzal po jednom. V jednu chvíli si prohlížím novou vrtačku a úplně jsem zapomněl, že má v sobě magnet, tak jsem to musel využít - viz. poslední fotka.








Žádné komentáře:

Okomentovat