sobota 2. dubna 2016

Pokračování montáže stropu

Ve čtvrtek jsme s Haničkou a Elenkou jeli do LB do obchodu a pak jsem jí pozval do restaurace, jelikož slavila narozeniny. Včera jsem byl ráno v Jičíně dokoupit chybějící 2 UD profily a 15 pytlů keramického kameniva Liapor na zarovnání podlahy před pokládkou EPS polystyrénu. Do kufru auta se vešlo tak akorát, po práci jsem dokončil profily v pokoji (zpevnění kraje) a pak jsme s mamkou odjížděli do Kvítkovic na oslavu Haničiny narozeniny.
Dnes jsem se pustil do montáže dvou zbývajících velkých sádrokartonů, už zbývají jen 2 malé díry, které se uzavřou později, až dodělám elektriku na světla. Pak jsem musel brzy zabalit, jelikož na večer jsme měli v plánu s Haničkou vyrazit do kina na dokument Expediční kameru, jenž trval od půl osmé do půlnoci. Moc pěkné to bylo a kupodivu jsme to vydrželi bez usínání :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat