sobota 30. dubna 2016

Akce bagrování a pálení čarodějnic

Dnes jsem se pustil do bagrování pro odvod vody ze sklepa, už několik let, když na jaře taje sníh, tak spodní vrstvou voda teče do sklepa a někdy máme až metr vody, vyjímkou není zaplněný sklep až k přízemí baráku. Rozhodl jsem se udělat opatření - odvod vody. Bude se muset ale bagrovat do hloubky 2,8m což bude trochu oříšek, ale už jsem vymyslel postup. V první řadě jsem musel nejdříve kameny a hlínu odvézt stranou na násep. Zítra odpojím lžíci, zapojím podkop a začnu dělat díru pro kanalizaci. Bagrování mi jde nakrásně a baví mě to - občas není na škodu vyzkoušet něco nového a udělat si pro sebe radost.
Později odpoledne přijeli Hanička, rodina Lamačovi, Evička s Petrem s dětmi, Martin s Martinkou, teta Lída s dětmi a udělali jsme si pěkný večer. Je pálení čarodějnic, tak jsme si rozdělali oheň a spálili jsme kupu větví, které jsem osekal minulý měsíc.







Žádné komentáře:

Okomentovat