pondělí 11. dubna 2016

Instalace výztužných pásků do rohu stropu

Včerejší den jsem věnoval instalaci výztužných pásků EasyFlex do rohu stropu v pokoji a kuchyni, do rohu se nanese základní tmel a poté pásku, špachtlí je dobré uhladit (nechat vytéct přebytečný tmel) a na pásku nanést další vrstvu tmelu. Zjistil jsem, že krabice s páskou v délce 30 metrů nebude stačit, chybí mi 13 metrů, tak zvažuji, zdali koupit další krabici za 1.700Kč, nakonec se rozhoduji, že koupím. Zbylé pásky se mi budou hodit (je pravděpodobné, že v sauně bude sádrokarton).
Dnes odpoledne jsem nařezal další várku dřeva na další zimu, bylo potřeba co nejdříve nařezat, jelikož uskladněná polena v délce 90cm leží na pozemku sousedky (v tu dobu jsme nevěděli, kde leží hranice). Večer jsem dokončil instalaci pásku do rohu a na toaletě jsem nanesl další vrstvu finálního tmelu. Nestihl jsem nafotit fotky, takže pro dnešek bez fotek.

Žádné komentáře:

Okomentovat