pondělí 25. dubna 2016

Oprava stěny v koupelně

Včera jsme s Bohoušem opravili jednu stěnu v koupelně, jelikož byla asi o 1cm křivá. Proč takový detail řeším, kvůli instalaci vany do rohu. Po obkládání by zůstala mezi vanou a stěnou mezera a to je nepřípustné. Bohouš mi poradil na stěnu nanést lepidlo nahrubo a poté naházet maltu, aby na hladké stěně držela. Kupodivu jeho nápad byl výtečný a zase jsem si odnesl novou zkušenost.
Dnes se opět pokračovalo s podřezáváním baráku na severní straně. Vypadá to, že do středy či do čtvrtka to stihnou dokončit. Také jsme pokračovali v opravě stěny v koupelně, také jsem v kotelně, kde bude instalován nový rozvaděč na podlahové topení, dal na stěnu novou omítku (jen částečně). Co nevidět budeme dělat podlahové topení tak ať je to připravené. Mezitím jsem zajel do Tample k truhláři, aby mi nařezal vnitřní parapet do požadované délky a šířky. Zkusil jsem provizorně dát pod okno a musím uznat, že to vypadá pěkně. Dáme tam až v pátek, dokud malta pořádně nevytvrdne.




Žádné komentáře:

Okomentovat