čtvrtek 21. dubna 2016

Prořezávání druhé půlky baráku

Na dnešek přijela firma na prořezávání baráku, tentokrát pomocí řetězové pily a bez chlazení vodou, takže méně bordelu a rychlejší procedura. Raději jsem přijel ráno, abych se s kluky domluvil, jak postupovat a na co dávat pozor.
Jelikož na dnešek jsem si vzal dovolenou, naplánoval jsem na dopoledne a odpoledne lítání na Kozákově, z kopce jsem zaletěl na zříceniny Zbirohy, kam pro mě přijela Hanička s Elenkou, byli jsme se projít okolo zříceniny. Moc jsme si to užili.
Ještě tentýž den večer jsem stihl za světla dorazit domů a pomocí nakladače se mi podařil kamenný blok (schod ke dveřím) o váze cca 500-800kg oddělit od baráku a odvézt ke hromadu kamení. Ten nakladač mě překvapil, udělá toho spoustu práce.













Žádné komentáře:

Okomentovat