sobota 30. ledna 2016

Zimnice - čas na zařizování nejrůznějších věcí

Minulou neděli na mě lezla zimnice a v pondělí se mi spustila chřipka, tak jsem musel dopovat vitamíny C a víceméně si po práci ve firmě odpočinout/vyležet. Ve čtvtek nastala krize a poté velký útlum, na včerejšek jsem si raději vzal sick day. S maminkou, Haničkou a Elen jsme se stavili v Chuchelně ve firmě Agát, kde jsme vybrali barvu na okna. V plánu pro první etapu je vyrobit 4 okna pro první stěnu (pokoj maminky a dvě pokoje nad). Konzultace s paní Vocelkovou (už s ní jsme přes email dopisovali půl roku) byla příjemná a bezproblémová. Okna bude instalována někdy v průběhu března. Odpoledne přijela přepravce s objednanými dveřmi od firmy Homolka, o něž jsem se zmínil v předchozím článku. Byl jsem natěšen a zvědav, po rozbalení balíku mě oči málem vypadly z důlků, masívní dveře z dubu vynikaly pečlivým zpracováním a vypadá moc hezky (s nátěrem osma). Chválím firmu, že dveře pečlivě zabalili do fólie, rohy vyztužily paírovými kartóny a celý ještě zaplátovali zbytky papírovými krabicemi a fólií- mají u mě velké plus. Je jisté, že u nich objednám další várku dveří :-)
Dnes po ránu se cítím o mnohem líp, vyrazili jsme do Studence a do Horka mrknout se na obklady do kuchyně. Mamce se líbí obklad ze Španělska Ceramica Alcora, typ Trinidad v barvě Creme. Cena na metr je 550Kč, ale co vím, na netu seženu ještě levněji. Už je na čase doplnit stavební materiály.



Žádné komentáře:

Okomentovat