neděle 24. ledna 2016

Příprava na elektriku v kuchyni

Dopoledne jsem se stavil u kamaráda Ondřeje, aby jsme připravili trám, jenž bude upevněn ke zdi pro orámování dveře. Vybrali jsme trám o rozměru 12x12x250 a z materiálu smrk vysušený pár let. Schválně je mírně pokroucený a se spárou. Ondra zkusil na hoblíku srovnat dvě strany, aby byl po celé délce rovný, ale to nešlo. Nakonec jsme se domlouvali, že to zkusím nejdřív srovnat na velkoformátovací pile někde v truhlářství. Je třeba upravit trám na profil 10.5x7.
Odpoledne jsem na příčku namaloval místa, kudy povede elektrika a kde budou instalovány obklady. V průběhu přípravy na mě lezla nějaká zima a možná únava, tak jsem to brzy zabalil a šel si odpočinout. Po velmi dlouhé době jsem v televizi shlédl moc pěkný film (na TV nekoukám už nějaký ten rok).

Žádné komentáře:

Okomentovat