pátek 8. ledna 2016

Dodělání omítky ve výklenku a vchodu do chodby

S mamkou jsme v týdnu sehnali náhradníka zedníka, jenž by dokončil omítku (hrubá omítka ve výklenku, natažení perlinky, srovnání omítky lepidlem a štukování). Sice bych to zvládl sám, ale trvalo by to dlouho (jen prodloužené víkendy), tak jsme rádi, že bude dělat další (dle info ostatních) spolehlivý zedník Martin Fejfar z Tample. Začal hned ve středu. Když jsem po týdnu přijel, tak jsem si všiml, že je dobrý zedník, ale místy jsem měl i nějaké komentáře (mrzelo mě, že ten první zedník nedodělal - ten byl nejlepší ze všech). Naházení omítky u vchodu do chodby se na pískovcovém kameni dělalo špatně, občas u malých míst malta nedržela a musel jsem to dodělávat sám. U výklenku dokonce spadla celá omítka, tak jsem celý večer ohazoval a čekal až trošku vytvrdne, abych latí srovnal (když je měkká malta, tak to pořádně nedrží). Šel jsem spát až o půlnoci, ráno to snad dodělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat