neděle 17. ledna 2016

Dokončení elektriky v koupelně a stěny pro kuchyň

Dnes ráno jsem vzal malou Elenku do Rokytnice nad Jizerou, kde poprvé vyzkoušela malou dětskou sjezdovku. Překvapila mě její šikovnost, dokonce se nebála vyzkoušet malý vlek určené jen pro malé děti. Narozdíl od ostatních měla ochotu neustále se učit, když upadla, hned vstala a hned pokračovala, tolik energie se tak u malých dětí nevidí. Pak jsme zkusili Kozinec, tam bohužel vlek není v provozu, napadlo málo sněhu, tak jsem jí vzal na ramena a vyšel kopec. S ní v běhu jsem pomáhal kordinovat směr a případně pomoct ubrzdit. Jsem v úžasu, že jí to jde skvěle, mám z ní obrovskou radost. Příště zase půjdeme.
Po příjezdu do Svojku a posilnění jídlem jsem se pustil do další práce, dokončení elektriky v koupelně a příčky v kuchyni, konečně jsem dodělal poslední řadu.
Mimochodem jsem opomněl napsat, že v pátek byl u nás pan Kloubouček z Libštátu, jenž bude dělat novou kuchyňskou linku na míru. Bylo potřeba se s ním dohodnout, kudy povede elektrika, voda a odpad. Také jsme doladili detaily, kde budou skříně, sporák a lednice.






Žádné komentáře:

Okomentovat