pátek 22. ledna 2016

Návštěva dvou výstav

Včera jsem ve firmě vyjednal, že mohu jet na výstavu Infotherma 2016 v Ostravě, kde jsem potřeboval zjistit ohledně podlahového vytápění a kotle pro pevná paliva. Den před odjezdem jsem přes internet objednal zpáteční lístek na rychlík RegioJet od Student Agency za 99Kč (tam a zpět) :-) V kupé je zásuvka 220V a bezdrátové wi-fi, takže jsem mohl cestou tam a zpět (celkem 6 hodin) pracovat. Před polednem jsem stihl oběhnout všechny stánky, nejvíc mě zaujala firma Vip Gaps a kotel od firmy Rojek. Cesta kupodivu uběhla příjemně (s čajem zdarma) a internetové spojení fungovalo výtečně - jen 2 krátkodobé výpadky během cesty.
Dnes jsem po práci stihl navštívit veletrh Střechy v Letňanech, kde jsem získal nějaké informace ohledně sřechy a střešních oken, kdy plánujeme nejdříve za rok. Nejvíce mě zaujala plechová krytina od jedné firmy (nevzpomenu si na jméno, ale mám doma katalog) a Drdlíkův dřevěný šindel od firmy Euroko. Není jednoduché vybrat, jelikož značek a možností je vskutku rozsháhlé než před 20 lety, aspoň je z čeho vybírat.

Žádné komentáře:

Okomentovat