pondělí 11. ledna 2016

Dovolená na další kupu práce

Dnes jsem si radši vzal dovolenou, jelikož je potřeba dodělat spousty věcí, aby se mohla omítka dokončit. Ráno jsem začal s instalací zásuvky do omítky, natažení kabelu na stropě a napojení do horní zásuvky. Jednotlivé zásuvky jsem vysádroval, dal jsem si opět záležet a během mé práce jsem mohl zpovzdálí sledovat práce zedníka. Dělal izolaci do výklenku (polystyren), aby to moc nestudilo. Výklenek bude sloužit pro malou knihovnu, odkládací prostory pro drobné věci a možná i pro malý stolek na notebook. Odpoledne jsem se věnoval natažení kabelu do WC a koupelny na světlo. Též jsem musel vygooglovat, jak udělat zapojení na dvojvypínač a nakreslit elektrické schéma do koupelny (samozřejmě po konzultaci s elektrikářem). Vše co se týká do koupelny, bude vše přes proudový chránič (dle normy). Mezitím zedník začal se štukování omítky v pokoji.
Už se nám to pěkně rýsuje, jupí.




Žádné komentáře:

Okomentovat