sobota 23. ledna 2016

Zapojení odpadu a vody v kuchyni

Po příjezdu z Prahy jsem jal zkontrolovat dokončené omítky. Co dodat, pěkně udělané, až na pár drobností, které budu muset dodělat - okolo luxfery čouhají kus perlinky a okolo rámu pro dveře nemá požadovanou tloušťku. Ach jo, kdeže jsou v ČR spolehlivé řemeslníky, jež udělají na přání zákazníka??? Holt si budu muset přitvrdit!
Po zkušenostech s vodaři jsem se dnes pustil do zapojení odpadu pro kuchyňský dřez a vodovodních potrubí pro pákovou baterii. Rozhodl jsem pro variantu na zeď - je pevnější než nastojato na dřezu - po letech se viklá. Sice pákových baterií je omezený výběr než stojánkových, ale myslím, že si něco vybereme.
Na zapojení vodovodních potrubí bylo třeba preciznosti a umu, jelikož mám jen "jeden" pokus. Na stávající plastové potrubí, jenž trčí ze zdi, se přidá koleno (celá soustava připravených trubek). Nejdříve jsem musel vysekat malé otvory ve tvaru pájky, aby se dotýkala těch trubek. Před spojení obou trubek pomocí pájky jsem nacvičoval úkony několikrát a při asistenci mi pomohla maminka. Kdybych to pokazil, musel bych vysekat na druhé straně příčky - raději na to nemyslet. Bylo potřeba po nahřátí plastových trubek hned předat pájku mamce, abych do 10 sekund stihl zapojit a při tom mít možnost korigovat pozici trubek. Povedlo se to!



2 komentáře:

  1. Ahoj,

    děkuji za přehledný návod na zapojení odpadů a vody v kuchyni. Vaše instrukce jsou velmi podrobné a určitě mi pomohou při rekonstrukci. Mám jednu otázku ohledně upevnění potrubí – jaké jsou vaše doporučení pro zajištění, aby všechno bylo pevně a správně připevněno? Děkuji za odpověď a za všechny užitečné rady v článku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem rád, že moje články někomu pomůžou. Ohledně zajištění upevnění potrubí mám jeden tip, na zeď přes potrubí natáhnout perlinku která zajistí stabilitu. Jiná možnost je upevnit pomocí děrovaných pásků pokud jsou trubky dlouhé.
      Já jsem vyřešil zacvakáním přesně do vysekaných drážek (přesně) a přes to jsem natáhl perlinku s lepidlem.
      Zdravím a přeji ať se Vám daří.

      Vymazat