sobota 2. ledna 2016

Po Novém roce je zedník neschopen práce

Včera na Nový rok jsme s Haničkou ráno podnikli novoroční výstup na Kozákov, kde jsem měl v plánu z kopce sletět na paraglidingu, ale bohužel bylo zataženo, tak zpět dolů jsem šel po svých.
V plánu jsem měl téhož dne jet do Svojku začít něco dělat, ale nakonec jsem skončil u kamarádů na skleničku vína a už jsem tam zůstal :-) Pozdě večer Zuzka s Martinem mě v mírně podnapilém stavu odvezli autem do Kvítkovic, kde doma jsme ještě otevřeli další víno. Bylo veselo :-)
Druhého dne Hanička mě odvezla do Žernova, kde jsem včera nechal auto a jel jsem domů natěšen na nějakou práci. Co jsem doma nevěřil očím, mamka mi sdělila, že zedník si zvrtnul kotník. Na Silvestra říkal, že na Nový rok přijde brzo aby dokončil poslední fázi hrubé omítky. Před půlnocí šel z hospody domů, na kraji silnice asi špatně šlápnul a malér byl na světě. Vypadá to na špatný výron a bude muset jít na operaci. Řešil jsem co dále, protože bylo potřeba na první vrstvu omítky přidat druhou vrstvu. Slovo dalo slovo a do díla jsem se pustil sám. Od zedníka jsem pár dní okoukal styl házení, tak jsem to zkusil a světe mi to hezky šlo :-) Celý den jsem strávil orejlobováním omítky a pokračováním stěny na WC.



Žádné komentáře:

Okomentovat