neděle 3. ledna 2016

Stavba příčky pro kuchyň

Na dnešek ráno a dopoledne jsem se pustil do dokončení omítky nad nádrží WC, zeď byla na metr křívá o 2.5cm, tak jsem si říkal, že to srovnám oházením hrubé omítky. Byla to makačka, jelikož místy malta nedržela dobře, tak jsem musel naházet slabší vrstvu a počkat až vytvrdne. Mezitím jsem připravil izolaci na stavbu nové příčky pro kuchyň. Po obědě jsem už konečně dokončil omítku, latí jsem srovnal do požadované roviny a doufal jsem, že celá omítka nespadne :-)
Při stavbě příčky jsem dlouho rozmýšlel, jak široký bude vchod do pokoje, nakonec po diskusi s mamkou jsme usoudili, že na vchod necháme 1,5 metru široký. Na kuchyň bude délka 2 metry, to bude tak akorát. Důvodem je, že u vchodu chce mamka dát malou komodu o šířce 50cm, takže na procházení mezi dvěma místnosti bude mít dostatečnou šířku. Po zkušenostech se stavbou příčky to šlo hezky raz dva. Další dvě řady stihnu dodělat zítra odpoledne než pojedu na 3 dny do Prahy.



Žádné komentáře:

Okomentovat