sobota 9. ledna 2016

Zarovnání omítky u výklenku, dveře, komína a stavba příčky

Ráno jsem si přivstal, abych stihl dorovnat omítku u výklenku než to vytvrdne, stačí když je malta taková polotuhá, to se hezky latí srovná do krásné roviny. Už mi začíná docházet, jak systém oházení funguje :-) Kromě výklenky jsem srovnal i rám pro dveře, aby šířka vchodu pro dveře na WC měla správnou šířku (70cm). Původně jsem si nebyl jistý, kolik omítky u stěny bylo potřeba naházet, proto jsem vchod na dveře nechal s rezervou (na 72 cm). Stačilo oházet 2 cm na 10 cm šířky (dle fotky dole) a bylo to. Ještě jsem srovnal omítku u komína, to jsem si dal záležet, aby byl kolmý, jelikož tam bude kuchyňská linka, takže rozdíl plus mínus 1cm nesmí být znát, jen plus mínus 1mm. A to se mi povedlo, jednoduše po naházení jsem rovinu srovnal pomocí velkého úhelníku - nejjednodušší a nejrychlejší způsob. Zbytek dne jsem pokračoval ve výstavbě příčky pro kuchyň, už mám za sebou šestou řadu.




Žádné komentáře:

Okomentovat