čtvrtek 26. listopadu 2015

Z Rakouska dorazil balík

Tak jsem se přece dočkal, po 2 měsících váhání, zdali do baráku si pořídit inteligentní automatizaci od firmy Loxone. Dlouho jsem odolával, ale nakonec po nějaké době jsem dospěl k závěru, že není špatné mít možnost na dálku ovládat kotel, bojler, regulaci vytápění a sbírat statistiky teplot ve všech místnostech. Do budoucna se dá rozšířit na cokoliv a není to špatný nápad. Pro začátek jsem si objednal miniserver, výkonný zdroj 24V 4.2A, 1-Wire extension a 5 čidel na snímání teploty. Po vybalení jsem jako nedočkavý hned zapojil (cca hodina práce), nainstaloval program Loxone Config a světe se, funguje to. Na displeji mobilu můžu sledovat teplotu místnosti (na dálku). Je to skvělý a už se těším, až něco naprogramuji a vymyslím nějakou kulišárnu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat