neděle 15. listopadu 2015

Opět zeď a světě se praskla potrubí topení

Co ten nadpis říká? Neděste se, nic závažného. Klasika dne, ráno po snídani jsem pokračoval v práci se cihly a maltou. Po obědě nadešel čas připravit drážky pro kabely k rozvodnici, jež co nevidět se bude instalovat. Radiátor jsem chtěl malinko posunout, abych se dostal k vysekávání drážek. Při pohnutí radiátoru (více než 30 let starý) trubka povolila, povyskočila a začala téct voda z topení, no co budu povídat. Hned jsem skočil do vody a jal se to opravit. Sice provizorně tak, aby tolik vody nestříkalo, jen pár kapek vody. Řešil jsem, co s tím, vypustit vodu přes kotel, radiátor rozebrat a nahradit menším nebo prostě vyhodit, jenže na chodbě bude zima. Do zítřka se ještě rozhodnu. Na padající kapky jsem dal kbelík, do rána by to mělo stačit.
Tolik času jsem ztratil, ale takové věci se stávají. Naštěstí jsem to nedělal v první patře, v přízemí to nevadilo, protože voda tekla rovnou do sklepa, no což, co se namočí, to časem zaschne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat