úterý 17. listopadu 2015

Vysekání drážky a natažení elektrických kabelů

Dnes je svátek, což jsem využil k práci na vysekávání drážek pro elektriku. Elektrikář mi doporučil položit kabel na podlahu, ale to se mi nelíbí, jelikož se bude dělat omítka a poté se bude dělat izolace podlahy, což je blbost. Nakonec nejjednodušší bylo kabely natáhnout mezerami mezi dvěma cihly a po kouskách nasádrovat. Jednoduchá a nenáročná práce, také jsem musel navrtat otvory pro zásuvky. Ptal jsem známých a vygůgloval jsem na internetu informace, jak zásuvky mají být vysoko od podlahy - nakonec jsem dal na 25 cm, po několika mých zkušenostech je lepší dát níž.
Odpoledne jsem dělal hrubou omítku na vysekanou drážku ze včerejška, aby cihly lépe se držely a nebyl tam trošku bordel. Zbytek dne jsem se věnoval úklidu.







Žádné komentáře:

Okomentovat