neděle 22. listopadu 2015

Nákup tvárnic, příprava na novou stěnu a únava

Stavebniny Rubus kousek od Semil mají otevřeno jen do půl 12, tak jsem se rozhodl si vzít vozík a zajet pro 55 kusů tvárnice Porfix 50x25x10, jež budu potřebovat na stěnu mezi WC a koupelnou. Cestou jsem se stavil na oběd u Haničky a do Svojku jsem jel hlemýždím tempem. V ten den začalo silně chumelit, měl jsem obavu, zdali budu moct s Jimníkem vyjet na redukci do kopce. Moje hypotéza se přece potvrdila, země byla dosti podmáčená a na kopci jsem zůstal viset, málem jsem sjel dolů našikmo. Nakonec jsem vozík nechal pod barákem přikrytý plachtou. Odpoledne jsem se ujal měření a výpočtu na stavění zdi, během tohoto procesu na mě spadla totální únava, že jsem musel přerušit práci a udělat si relax. Tělo to potřebovalo a udělal jsem dobře. Ona ta práce stejně nikam neuteče :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat