neděle 8. listopadu 2015

Teplý podzimní listopad - zazimování zahrady a vysekání otvoru nad odpadní rourou

Dnes se vyklubal nádherný listopadový den, což jsem využil k různým činnostem na zahradě. Ráno a opoledne jsem chvilku věnoval stavěním zdi a po obědě jsem utíkal ven do přírody. Nakladačem jsem ukldil velké balvany, na venkovní odpadní rouru jsme s mamkou dali plachtu a nakladačem jsem zasypal hlínou, aby přes zimu roura nezamrzla. Pak jsem částečně opravil střechu stodoly, aby do ní nezatékala voda. Jak se naskytne příležitost, opravím i hřebenáč střechy - bude to oříšek. Pokusím stodolu zachovat a za pár let, až bude barák po rekonstrukci, vyměnit střechu. Chce to čas.
Zbytek dne jsem věnoval vysekáváním části otvoru nad odpadní rourou, kde je potřeba nainstalovat izolaci a dobetonovat. Odtud na jaře se bude pokračovat v prořezávání stěn. Práce bude jednodušší neb jsou tam jen cihly.
Vcelku pracovní a vydařený den, přes den bylo krásných 18°C.






Žádné komentáře:

Okomentovat