neděle 29. listopadu 2015

Měření a stavění zdi mezi WC a koupelnou

Dnes má narozeniny mamka, s Haničkou, ségrou a Pepou jsme mamce pogratulovali k 65.výročí. Od Haničky dostala krásný medovník, od Lenky a Pepy čtyřdenní pobyt v Lázně Bohdanči a ode mě klasickou masáž, máti určitě omládne o pár let :-)
Odpoledne jsem odvezl Haničku do Tatobit na rozvícení stromečku. Poté jsem mazal zpět domů připravit na zítřek, kdy má přijet topenář. Musel jsem nejdříve připravit izolaci na novou stěnu mezi záchodem a koupelnou. Týden jsem dlouho rozmýšlel, zdali z velké koupelny udělat dvě místnosti (WC a koupelna) nebo prostě WC nechat v koupelně. Po dohodě s ostatními jsem dospěl k závěru, že samostatný záchod je nejlepší řešení. Takže hurá do toho. Je 17h a se stavěním se může začít, ano těšil jsem se, že budu zase něco tvořit. Práce mě baví.
Nejvíce času zabralo měření dvou otvorů na dveře, šířka otvoru do koupelny bude 70 cm (stavební šířka 80 cm) a na WC 60 cm (70 cm). Dveře mám už objednané, bude z dubového masívu. Asi před měsícem jsem dlouhou dobu (asi měsíc a půl) hledal, kde dveře nechat vyrobit. Volba nakonec padla na firmu Homolka. Komunikace je perfektní a s jednou paní se dá na dálku domluvit jakékoliv dveře na objednávku. Ceny jsou přijatelné. Do konce roku budou hotové (jedny dveře budou do pokoje s šířkou 80 cm).
Stěnu z tvárnic Porfix (50x25x10) jsem stavěl do půlky do půlnoci. Akorát jsem stihl, jelikož zítra má přijet topenář, který nám udělá vodu (na záchodovou mísu a umývátko na WC, sprchu a dvě umyvadla do koupelny a kuchyně).




Žádné komentáře:

Okomentovat