pondělí 1. srpna 2016

Rekonstrukce kotelny

Ve středu jsem dostal doporučený dopis z Libereckého úřadu, kde mi schválili rozpočet na kotlíkovou dotaci, což jsme měli velkou radost. Hned jsem spojil s firmou, jež bude dělat instalaci kotle s akumulační nádrží - o tom popíšu podrobněji někdy jindy. Je nutno začít kotelnu zrekonstruovat.
V sobotu jsem byl s Haničkou a Elenkou na výletě - Drábské světničky. Doporučuji toto krásné místo, nám se moc líbilo a zase půjdeme znova, máme tam ještě neprozkoumaná místa. Odpoledne jsem stihl ještě si zalítat na Kozákově a k večeru jsme se opět všichni vykoupali v bazénu. Občas takový relax je třeba. V neděli ráno jsem se vrátil opět ke své práci, dodělal jsem nezbytnosti okolo podlahového topení jako je izolace trubek a u dveří jsem dal hrazení kvůli oddělení betonu mezi jednotlivými místnosti. Práce podlahového systému je hotova, už se může začít betonovat, ale až po zapojení rozvaděče do topení, aby se zkontrolovala, zdali někde voda neteče a hlavně aby byly trubky naplněné vodou.
Odpoledne jsem vysekal starou omítku v kotelně a poté jsem začal sbíječkou vysekat starou podlahu. Jelikož v kotelně bude nový automatický kotel s velkým zásobníkem a celková váha včetně uhlí bude okolo jedné tuny, pak akumulační zásobník s obsahem, počítám, tak 1000l, takže je nutné udělat pořádnou podlahu hlavně zpevněnou kari sítěmi. Navíc v kotelně bude umyvadlo - hodí se třeba na mytí bot nebo špinavých rukou od nafty, lepší než zbytečně zamazat umyvadlo v koupelně. Takže je nutnost udělat i odpadní potrubí.
Dnes jsme s mamkou odváželi suť z podlahy a pak tahal velké balvany, některé až 100kg :-) Opět vzpomínka, kdy vloni jsem v koupelně tahal několik velkých bloků kamene.
Příští víkend se bude betonovat podlaha v kotelně a také dojde k zapojení rozvaděče ke staré kotli, aby jsme po vybetonování podlahového topení začali postupně topit ( po pěti dnech od betonování), nejdříve na 25°C, pak postupně po 5°C nahoru až ke 50°C a to několik dnů za sebou.



Žádné komentáře:

Okomentovat