pátek 29. července 2016

Položení trubek do systémových desek podlahového topení

Ve středu po práci jsem byl v Milovicích, kde sídlí firma topeni-svoboda, vyzvednout odvíječ - na zapůjčení. Včera odpoledne jsem začal s montáží trubek do systémových desek podlahového topení v obýváku. Vskutku práce byla jednodušší než jsem čekal a je to vlastně fajn s tím pokládat. Dělal jsem to pečlivě dle projektu a plánu. Vyšlo mi to krásně a za tu práci svépomocí to stojí. Později pan Ambrož, od nějž jsem koupil komplet podlahové topení (přes firmu VipsGas), mi poslal tuto zprávu: 
Skvělé! Vypadá to velmi profesionálně. Doufám, že se vám system dobre montoval, mrzí me , že jsem vam nemohl byt napomocen u montáže.
Tyhleta slova mě velmi potěšila a je to motivace, abych se sunul dále :-)
Dnes jsem taktéž pokračoval v pokládání, tentokráte v kuchyni, chodbě, toaletě a v koupelně. Občas mi mamka chvilku pomohla, ale s odvíječem to jde raz dva.
Základní rozteč mezi trubkami je 15cm, v koupelně jsem dal 10cm dle projektu.










1 komentář:

  1. Dobrý den pane S. Moc mě těší, že vše na stavbě dopadlo ok. Kdyby jste měl někdy cestu do LBC, rádi Vás uvidíme na nové showroomu. Dnes jsme již samostatná společnost Komfort Plus a jsme již přímými dovozci systémů Eurotherm ;)
    Kdyby bylo potřeba, zde je mé nové číslo : 733 470 740
    Ať se Vám daří ! Jirka Ambrož

    OdpovědětVymazat