neděle 24. července 2016

Položení systémových desek na podlahové vytápění

V pátek jsem dodělal položení Liaporu a EPS desek na chodbě a v koupelně. Poté jsme s Haničkou jeli do Semímova u Rovenska, kde Kučír oslavoval narození Agátky. Dal jsem si radši víno a panáků jsem se vyhýbal jak čert kříži, abych byl zítra zase fit na další práci. Stejně po půlnoci jsem si dal pár panáků a domů jsme šli až během svítání - v pět hodin ráno :-) To byla romantika jít domů po svých asi 2 km.
V sobotu ráno mi bylo oukej, tak jsem mohl začít s pokládkou systémových desek, nejdříve podél stěn jsem nalepil obvodové pásky, aby betonová podlaha se nespojila se stěnou. Musel jsem řádně promyslet, jak správě pokládat desky Euroflex extra - ve finále řezání a položení je jen čistá radost a hobby. Až dnes v poledne jsem práci dokončil a na řadě jsem začal připravit rozdělovač a bylo třeba i vysekat díry, kudy povedou trubky z koupelny do kotelny.














Žádné komentáře:

Okomentovat