neděle 17. července 2016

Zateplení podlahy pomocí Liapor a EPS desek

V pátek jsem začal s akcí zateplení podlahy, jelikož na podlaze je ipe a v místech spoje je o 4 mm vyšší než jinde, bylo třeba najít řešení jak srovnat aby nedošlo k prohýbání EPS desek. Po prostudování na internetu od výrobce Liapor jsem se rozhodl pro keramické kamenivo s frakcí 0-4mm a na něm EPS deska. Je to nejjednodušší řešení a vcelku levná záležitost. Srovnal jsem pomocí laseru, pravítka, dvou vodících lišt a jedné latě. Včera k večeru mi došly pytle Liaporu, chyběly ještě dva pytle - asi jsem špatně odhadl s výpočtem. Zkusil jsem prohledat na interneru a bohužel se musí Liapor objednat nebo koupit v Hornbachu. Nakonec jsem se rozhodl, že koupím v týdnu a dnes jsem udělal aspoň kus práce - bylo třeba dořezat dříví, které leží už pár let mimo náš pozemek (na kraji pozemku u souseda). Také jsem stihl i posekat trávník a kosou trávu na svahu. Takže vcelku nabitý a užitečný pracovní víkend.





Žádné komentáře:

Okomentovat