pátek 1. července 2016

Sázení mokřad a officiální zahájení spuštění kořenovky

V pondělí jsme čekali celé ráno a dopoledne na příjezd kolegy z firmy, až v poledne mamka volala do firmy a pro nás čekal šok. Majitel firmy na nás zapomněl a vůbec nám telefonicky neinformoval - je to nepochopitelné a dost jsme byli naštvaní. Nakonec jsme se domluvili, že přijedou v pátek na 1.července, v den odjezdu na dovolenou - na poslední chvíli.
Co se dá dělat, i když jsem si vzal volno, tak jsem udělal izolaci vany - pod vanou jsem dal EPS polystyrén, aby teplá voda ve vaně vydržela o něco dýl. Poté jsem na měděné trubky pro ÚT napojil hadici z vodovodu a nechal pustit na plný tlak - ověření svařených spojů. Ani kapka, což mne potěšilo, opět jsem si za práci instalatéřů ušetřil a svařování měděných trubek je jak hračka (sice jsem musel přečíst manuál včetně doporučení).
Na dnešek přijel kolega z firmy, ale se zpožděním (poslední hořká příchuť), konečně se mohlo začít s sázením mokřad (celkem 100 kusů) - seznam rostlin napíšu později. Co ale nás překvapilo, že mokřady přivezl napůl polosuché, asi musely přežít týden bez vody. Asi firma si neumí uvědomit ty důležité maličkosti - o tom zas někdy příště. S firmami mám léta špatné zkušenosti - nezbývá než si to udělat vše sám - pro klid duše.
Odpoledne jsme hned vrhli do přepojení trubek ze starého na nový septik. Plán vyšel dle plánu a ještě tentýž den jsme stihli zarovnat zeminu. Starý septik jsme zasypali a tak dneškem jsme zahájili officiální spuštění kořenovky. Pevně doufám, že bude sloužit desítky let bez problému...








Žádné komentáře:

Okomentovat