pondělí 22. srpna 2016

Vytápění podlahového topení, příprava před malováním

V pátek jsem betonoval podlahu na výklenek v kuchyni, v sobotu přijel můj spolužák ze základní školy Leoš Zikeš, který dělá podlahy, aby se přijel mrknout na hotový beton. Bude nutné na některých místech sbrousit, hlavně rohy. Poté jsem po dlouhé době nastartoval nakladač, abych uklidil kupu písku a kačírku před uhelnou, aby jsme mohli objednat uhlí na zimu, tentokráte Ořech 2. Odpoledne jsem jel s Haničkou a Elenko na oslavu kulatiny jednoho známého, byl u toho večer moc pěkný ohňostroj.
Včera ráno jsem jel s Elenkou do Jičína navštívit Kučírovi, poprvé jsme viděli malou Agátku - už pěkně roste jak z vody. Poté jsme jeli do Svojku na oběd. Odpoledne jsme začali prvně topit na 28°C do podlahového topení dle doporučení výrobce, další den zvyšujeme teplotu o 5°C.  Také bylo třeba doladit topení a spoustu maličkostí - oprava omítky u podlahy před malováním. Též jsme s mamkou se střídali v hlídání Elenky, aby Hanička měla více času na učení se před obhajobou práce a zkouškami.
Elenka se u sousedky pěkně na koni vyřádila, pilně se učila jezdit na koni.




Žádné komentáře:

Okomentovat