pondělí 15. srpna 2016

Betonování podlahového topení

Včera ráno jsme začali betonovat podlahu, nejdříve v obýváku, to jsme stihli do 2-3 hodin a potom jsem zvažoval, zdali pokračovat v kuchyni nebo raději menší v koupelně. Nakonec jsem zvolil koupelnu, aby jsme nedělali do tmy a udělal jsem dobře, večer unavení jsme stihli umýt míchačku včetně nářadí.
Dnes ráno jsem měl v plánu schůzku s panem Bejdákem z firmy Ltg, kde jsme doladili detaily ohledně zapojení kotle s akumulační nádrží. Zvažovali jsme vzít kotel Rojek TKA 15 namísto 25, jelikož v budoucnosti se bude zateplovat podlaha, vyměňovat všechny okna a venkovní dveře a ve finále i zateplení střechy. Pokud výkon nebude stačit, jistí krb s výměníkem napojený na aku. Do budoucna bude i možnost zapojení solární článků. Asi takto bude vypadat projekt.
Jinak máme dobrou zprávu, z Libereckého kraje jsme dostali zprávu, že nám schválili kotlíkovou dotaci, takže máme velkou radost. Cestou domů jsem se stavil v Rubesu pro 10 pytlů cementu a 2 pytle multibatu. Hned jsme začali betonovat kuchyň, nějak práce nám šla pomaleji než včera a měl jsem obavu, zdali dnes stihneme. Mamka přiložila ruce k dílu a práce ve třech byla kupodivu rychlejší. Akorát do večera jsme stihli dobetonovat i chodbu. Konečně práce za sebou, taková úleva.


1 komentář:

  1. Vojtěch Lejsek8. ledna 2024 v 15:56

    Dobrý den, měl bych jeden dotaz ohledně kotle rojek a Aku nádrže. Byl by na vás prosím kontakt. Pokud je to možné můžeme se spojit na emailu lejsekvojta@gmail.com případně telefonicky? Díky Lejsek

    OdpovědětVymazat