sobota 13. srpna 2016

Zapojení rozdělovače podlahového topení do okruhu kotle

Včera jsem začal připravovat měděné trubky na zapojení rozdělovače podlahového topení, je to dočasné řešení do té doby dokud nepřijde firma na zapojení nového kotle a aku nádrže. Dnes ráno jsem zajel do Horka u Staré Paky do firmy Plasteko, kde jsem potřeboval dokoupit armaturu mezi směšovačem a měděnou trubkou, také jsem koupil digitální váhu, abych mohl zvážit jednotlivé složky pro smíchání betonu na podlahové topení (cement, písek, voda, skelné vlákno a plastifikátor). Cestou jsem vyzvedl Péťu, v plánu je tento víkend betonovat podlahové topení. Mezitím jsem dodělával zapojení a Péťa osekával starou omítku v kotelně. Až v pozdě odpoledne jsem skončil se zapojením rozdělovače do okruhu, následovalo napouštění vody a letmý test, zdali nekape voda. Samozřejmě jsem u jedné armatury zapomněl přetěsnit, takže vypustit vodu, přetěsnit a zase napustit. Poté jsme mohli začít betonovat, vzhledem k pozdní době budeme dělat jen toaletu. Asi hodina trvala příprava se zvážením jednotlivých přísad do betonu. Pak jsme experimentovali s odhadem správné množství vody (záleží na vlhkosti písku). Podlaha toalety jsme udělali za dvě hodiny.
Zítra začne celodenní akce s betonováním, bude to dřina.



Žádné komentáře:

Okomentovat