neděle 13. prosince 2015

Zapojení radiátoru v chodbě a betonování překladu

Za dnešní den jsem udělal hromadu práce, ráno a dopoledne jsem se věnoval zapojení starého radiátoru v chodbě, aby přes zimu nebyla zima a mohlo se aspoň částečně vytopit rekonstruované místnosti. Když už jsem vypustil vodu z kotle, tak jsem rovnou uřízl i část trubky na topení, jež trčel seshora a do budoucna bude překážet (na strop se bude dávat sádrokarton). Nejdřív jsem chtěl půjčit závitník od instalatéra, ale ten je velký a vůbec se tam nevešel, nakonec jsem sehnal doma starý závitník a bez problému jsem udělal dva nové závity a utěsnil. Po napuštění vody přes kotel netekla ani kapka, což mě jako amatéra potěšilo.
Po obědě jsem hned pustil do betonování tří překladů na dveře (tj. vyplnit mezery mezi příčníky pro zesílení konstrukce) a vyplnění otvorů v koupelně (betonem).




Žádné komentáře:

Okomentovat