úterý 29. prosince 2015

Montáž půdních schodů

Včera a dnes jsem celé odpoledne věnoval jen montáži půdních schodů v garáži, malou pilkou se mi podařilo nařezat otvor, poté jsem na cirkulárce vyrobil trámy na vyztužení otvoru. S vazníkem jsem upevnil profilem L a dlouhými vruty. Poté jsem schody poskládal dohromady jako stavebnici, návod nebyl přesně do puntíku popsaný, takže na chvilku jsem musel luštit hádanku, jak to celé postavit. To mě neskutečně bavilo a užíval jsem si to. Včera jsem ještě stihl z nakladače vypustit chladící vodu, která byla už zakalená. Sice jsem změřil měřákem na nemrznoucí kapalinu, ukázalo mi okolo -5°C, což je málo. Raději jsem celý vypustil a do hrdla chladiče nasadil hadici, nakladač jsem nastartoval a též i vodu do hadic, nechal jsem běžet cca 10 minut, aby se celý okruh propláchl. Poté jsem nalil nemrznoucí kapalinu -40°C s vodou v poměru 1:2, výsledek bylo okolo -22°C. Snad nebudou tak velké mrazy. Pak pro jistotu jsem vyndal akumulátor a dal do baráku, kde budu častěji nabíjet (včetně aku z jednoho zazimovaného auta a motorky).



Žádné komentáře:

Okomentovat