neděle 27. prosince 2015

Dodělání příčky nad luxferem, montáž půdních schodů v garáži

Stěnu mezi kuchyní a koupelnou jsem konečně uzavřel, bylo potřeba dodělat nad luxferem. Poté jsem se pustil do montáže půdních schodů v garáži, stavební matriály nám přibývají a jelikož se bude v horizontu dvou letech ještě dělat rekonstrukce, je potřeba někam uskladnit. Nad garáží je hodně prostoru, tak jsem před Vánoci nechal na míru vyrobit půdní schody s rozměry 90x55 přes firmu Jelínek - můžu doporučit, schody mi vyrobily přesně tak jak jsem si představoval a za adekvátní cenu. Bylo třeba malou pilkou na stropě nařezat otvor (sádrokarton) a pak vyztužit dřevěnými trámy mezi vazníky střech. Práce mi bude trvat minimálně den max dva. Naštěstí venku je poměrně teplo a hezky, tak se mi bude dobře pracovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat