středa 23. prosince 2015

A zase se sbíječkou...

Včera jsem se necítil zrovna dobře, tak jsem si naordinoval klid, aspoň jsem mohl studovat s instalací podlahového topení. Na dosavadního topenáře jsem ztratil důvěru a proto jsem se rozhodl, že podlahové topení si udělám sám svépomocí. Ale je potřeba nastudovat a získat důležité informace, Martin (brácha mojí Haničky) mi v mnohé hodně poradí. Práce s tím je vcelku jednoduchá, ale musí se vybrat správné materiály a také dobře vědět jak to udělat.
Práce zedníka (Bohouš Alinčů) mě mile překvapila, dělá to pomalu, nikam nespěchá a dělá to vskutku poctivě. Konečně někdo, kdo dělá se srdcem a mohu mu plně důvěřovat - taková úleva.
Na dnešek odpoledne jsem musel vysekat část kamene na novou omítku u vchodu do malé chodby, překvapilo mě, že po měsíci pauzy se sbíječkou se mi dobře pracovalo. Asi jsem zocelil a váha sbíječky už není znát. Byl jsem mile překvapen.
Nu, co Tě nezabije, to Tě posílí - tak se držím tohoto motta.





Žádné komentáře:

Okomentovat